niedziela, 7 lutego 2016

WAŻNE!!!

Witam chciałabym w tym poście bardzo przeprosić autorkę opowiadania http://moje-nowe-zycie-w-samotnosci.blogspot.com/ ponieważ bezmyślnie skopiowałam pierwsze rozdziały opowiadania które teraz czytacie.Jest mi bardzo głupio.Chciałabym przeprosić również was za okłamywanie.Naprawdę przyznaję się do tego i rozumiem że jesteście teraz źli głównie autorka wyżej wspomnianego bloga.Rozumiem możecie teraz przestać cokolwiek czytać mojego autorstwa.Lub możecie teraz mnie zwyzywać ale obiecuję że moje pozostałe blogi piszę sama.PRZEPRASZAM jeszcze raz.Nie wiem czy mogłabym kontyuować pisanie tego opowiadania nie wiem czy autorka bloga z którego skopiowałam pierwsze rozdziały zgodziłaby się. No i na koniec chciałabym jeszcze raz przeprosić was wszystkich. PRZEPRASZAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz